Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.
Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Μπορεί να γίνει αλλαγή με οποιοδήποτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αγορά του προϊόντος.
Για να προχωρήσετε στη διαδικασία της αλλαγής, θα παρακαλούσαμε να έρθετε πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.
Εφόσον μιλήσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω οποιουδήποτε άλλου μέσου, και έχει συμφωνηθεί η αλλαγή, στέλνουμε εμείς το νέο προϊόν το οποίο έχετε επιλέξει, αφού παραλάβουμε την επιστροφή από εσάς και αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος από την πλευρά μας ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ή σκιστεί όλες οι ετικέτες του. Τα έξοδα της αλλαγής θα υπολογιστούν στην αντικαταβολή του νέου δέματος + το ποσό της πιθανής διαφοράς στην τιμή μεταξύ των προϊόντων που θα γίνει η αλλαγή. Η αλλαγή προϊόντων έχει έξοδα ίδια με το ποσό της απλής αποστολής για κάθε περιοχή, δηλαδή 3,5€ για την Αθήνα, 3,8€ για την υπόλοιπη Ελλάδα, 4€ για νησιωτικούς προορισμούς.
Παρακαλούμε, στην περίπτωση που χρειαστεί για κάποιο λόγο να στείλετε εσείς το δέμα πίσω σε εμάς, αυτό να γίνει με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική, με την οποία συνεργαζόμαστε, και με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή δική μας χρέωση). Σε περίπτωση που επιθυμείτε να στείλετε το δέμα με διαφορετική εταιρεία, αναλαμβάνετε εξ’ ολοκλήρου τα έξοδα αποστολής, διαφορετικά δεν θα παραλάβουμε το δέμα σας και θα επιστραφεί σε εσάς.
Αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένα προϊόντα που είναι customizable και ετοιμάζονται κατά παραγγελία.
Πληροφορίες για την επίλυση διαφορών κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών:
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να επιλύουν τις ηλεκτρονικές διαφορές τους κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών σε μία από τις πλατφόρμες της. Η πλατφόρμα (http://ec.europa.eu/consumers/odr) χρησιμεύει ως τόπος προσφυγής των καταναλωτών για εξωδικαστικό διακανονισμό διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.
Επιστροφή χρημάτων:
Η επιστροφή των χρημάτων (αξία προϊόντος πλην των εξόδων αποστολής) γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, μετά την παραλαβή του προϊόντος από εμάς.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα η επιστροφή γίνεται μέσω της Τράπεζας Alphabank στην πιστωτική σας κάρτα.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Ακύρωση παραγγελίας:
Σε περίπτωση που θέλετε ν’ ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό κατάστημά μας για να μας ενημερώσετε σχετικά. Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο αν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την διαδικασία που αναφέρεται στην ενότητα επιστροφή χρημάτων.